Arkielämän kuulumisia!

Leave a Comment
Koko Suomi tuntui nautiskelleen eilen aurinkoisesta lauantaista grillailun, muutaman oluen tai siiderin sekä tietenkin jääkiekon voimin. Mä puolestani koin itseni todelliseksi antisuomalaiseksi, kun matsin katsomisen sijaan kipitin töiden jälkeen kotiin päiväunille ja otin sen jälkeen suunnan kohti tyhjyyttään kumisevaa kuntosalia. Treenirauha oli ainakin taattu... ;) Tänään en sitten tiedä, pitäiskö sitä yrittää vaivautua lähteä katsomaan ottelua jonnekin ihan jo vaikka sen vuoksi, että kyseessä on finaalipeli. Täytyy katsoa fiiliksiä illan tullen - en mä kuitenkaan usko, että Suomen menestys olis nyt varsinaisesti riippuvainen siitä, katsonko mä peliä vai en :D

Arkielämä Ahvenanmaalla on alkanut pikkuhiljaa palailemaan tuttuihin uomiinsa ja kuten vähän reilu viikko sitten arvailinkin, oli syy muuton jälkeisiin kummallisiin tuntemuksiin mitä luultavasti yövuoroissa. Heti tavalliseen vuorokausirytmiin palattuani energiaa tuntui yhtäkkiä riittävän loputtomiin ja mielialakin kohosi pilviin kertaheitolla - eli jep, syystä tai toisesta toi yötyöskentely ei nyt vaan ole se mun juttu ja sillä selvä :D Sellaisen mielenkiintoisen huomion oon kuitenkin tässä ehtinyt tekemään, että huolimatta siitä epämukavuudesta, mitä öiden valvominen ja päivien nukkuminen aiheuttaa, ei mulla jostain syystä ole juurikaan ongelmia aikaerojen kanssa reissun päällä ollessani. Onkohan kenelläkään antaa mulle tähän jotain selkeää syytä vai onko tähän nyt vain todettava että because of traveling is traveling? ;)
Kuva.
Mitäs tänne onkaan sitten tarkemmin ottaen näkynyt? Töiden osalta mun elämä on ollut aika lailla iltapainotteista, minkä lisäksi ainakin tämänhetkisen työvuorolistan mukaan vaihtelen melkoisella vauhdilla työpistettäni kaikkien kolmen hotellin välillä. Joidenkin mielestä tää vois ehkä tuntua vaikealta ja ärsyttävältä, mutta mun mielestä on vaan hienoa, ettei tässä nyt selkeästikään pääse missään välissä rutinoitumaan hommiinsa liiaksi. ;) On itse asiassa aika jees, että töiden alkamisajankohta sekä työpaikka itsessään muuttuvat välillä parinkin päivän välein varsinkin, kun kaikki kolme hotellia ovat niin selkeästi toisistaan poikkeavia. Pysyypähän arkielämäkin mielenkiintoisena!

Töiden ohella oon herätellyt myös pientä breikkiä viettänyttä treeni-minääni taas pikkuhiljaa eloon ja päässyt palailemaan pitkästä aikaa taas rakastamilleni spinning-tunneille. Mitään stressiä en oo kuitenkaan jaksanut ottaa liikkumisesta tai elämästä yleensäkään, vaan oon oikeastaan elänyt rennommalla asenteella kuin pitkään aikaan. Eihän tää elämä nyt ole niin vakavaa loppujen lopuksi!
Treenailun lisäksi päiviin on mahtunut myös lounastreffejä ihanien ystävien kanssa, auringonottoa paahtavan kuuman auringon alla sekä niin tulevan kesän kuin syksyn reissusuunnitelmienkin fiilistelyä.

Viime viikonloppuna lauantai starttasi reippaasti käyntiin partyspinningin merkeissä!
Tilasin ystäväni kanssa hieman täydennystä proteiinijauhevarastoon. Tilattujen tuotteiden lisäksi paketista paljastui myös melkoinen läjä kaupanpäällisiä... :D Onpahan ainakin shaker-varasto nyt täydennetty ihan toden teolla!
Niin, tulinhan mä tosiaan muutama päivä sitten myöskin Pariisista! Lyhyt reissu Ranskan pääkaupungin vilinään toi mukavaa vaihtelua elämälle idyllisessä Maarianhaminassa ja oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa mun vaihdonaikaista, kaupungissa tän kevään vaihdossa olevaa kaveriani Georginaa. Siinä kuulkaas kaupungin kadut vain raikuivat, kun pääsimme lähes vuoden tauon jälkeen purkamaan kuulumisia niin koulun, töiden, ihmissuhteiden kuin ihan elämän itsensäkin osalta! :D
En kuitenkaan oikein tiedä, miks tää kaikkien suuresti rakastama kaupunki ei kolahtanut muhun ollenkaan niin voimakkaasti kuin monille muille - tottakai mä nautin matkasta täysin siemauksin ja koen jälleen kerran oppineeni ja nähneeni lukemattomia uusia asioita, mut se jokin jäi kuitenkin puuttumaan. Yksi lisäpäivä olis voinut olla toki paikallaan Versaillesin ja Moulin Rougen mahduttamiseksi ohjelmaan, mut muuten mä kyllä koen muutaman päivän Pariisissa riittäneen vallan mainiosti. Kirjoittelen reissusta kuitenkin vielä erillisen postauksen, joten palaillaan matkakuulumisiin hieman myöhemmin uudestaan! :)


0 kommenttia:

Lähetä kommentti